słonecznie!

Tak, tak! W tą zimę pokochałam żółty - w każdym odcieniu -  począwszy od musztardowej czapki, szalika i swetra, po żółty sprej z castoramy :) Więc kiedy tydzień temu odezwała się do mnie Ki i zaprosiła na gościnne wystąpienie na Art-Piaskownicy, wiedziałam jakiego koloru użyję :] Wytyczne nie były proste:
-trzeba było ułożyć napis z literek w paski,
-użyć gazety
-i jakichś części metalowych, a przy tym pamiętać, by...
-wyróżniającym się kolorem był kolor jaskrawy.
Poradziłam sobie tak:





Dziękuję dziewczynom z Art-Piaskownicy za zaproszenie, było mi baaaardzo miło :)

ps. Widzicie napis 'Adresownik'? pochodzi ze Scrapińca a zmodyfikowany został Dekoracyjną Taśmą w paski :D spodobało mi się bardzo to wykorzystanie taśmy, na pewno będę jeszcze próbować tego połączenia. Póki co, notes leci na wyzwanie w Stonogach :)

4 comments:

  1. Świetny notes, bardzo mi się podoba taki lekko "bałaganiarski" styl. I w ogóle pozytywny jest :)

    ReplyDelete
  2. Extra skomponowany notes! te rozdarcia i gazeta, mhrry!

    ReplyDelete
  3. Jest cudny! Energia!

    ReplyDelete
  4. bardzo ciekawe wykorzystanie taśmy i niesamowicie ożywcze kolory!!!

    dziękuję za udział w wyzwaniu stonogi.pl :)

    ReplyDelete