scrap map!

Jest mi bardzo miło, że wczoraj mogłam dołączyć do kolejnego DT :) A mianowicie - do dziewczyn ze Scrap Map.

Jestem pewna, że będzie się nam fajnie razem tworzyło, bo zespół jest uroczy, wesoły no i bardzo kreatywny! A to mój pierwszy scrap do mapki Kasi-worQshop:




A na Diabelskim Młynie możecie dziś zobaczyć nasze prace, które robiłyśmy pod dyktando Tulipanki - oczywiście jej kartka też była dla nas tajemnicą, dlatego zabawa dotyczyła również nas :D Mnie wyszła taka oto wakacyjna kartka:


A teraz biegnę coś zjeść, bo dziś jeszcze nie miałam okazji :P
ściskam!

3 comments:

  1. czad! super scrapek i meeeeeeega kartka!

    ReplyDelete
  2. Zarąbisty jest!! Bombowe kolorki!!
    Podobnie jak kartka - REWELACJA!! :-)

    ReplyDelete
  3. Boskie skrapiszcze, te kolorki i dianka w tym wszystkim. Pieknie!

    ReplyDelete