where?

Kusiły ecoliny, kusiły.. aż sięgnęłam po kubek wody, po pędzelki i po farby :) Dawno już nie brudziłam sobie palców na kolorowo, zapomniałam, że tak bardzo to lubię :) Na blogu Pretty Little Studio znalazłam fajna mapkę, która dała mi dziś inspirację do tworzenia.

I almost forgot how much I like to play with the watercolours on scrap pages. It's been a while since I do this last time, so today I picked up the paints and the brushes and I made this.. It's a Pretty Little Studio's sketch - very inspiring!




 Pokażę Wam tez wczorajszą pracę, którą zrobiłam podczas wspólnego scrapowania z Humą :) Notes - bliźniaczo podobny do jednego, którego kiedyś w zimie zrobiłam dla siebie. Ten powędrował już do mojej sis w ramach urodzinowego prezentu :)

I'll show you what I made yesterday - it's a notebook, similar to the one I made a few months ago. This one was a b-day gift for my sis :)






 Podoba się wam? :)
Do you like it? :)

4 comments:

  1. Gorgeous creations! I love love love so much your wonderful layout♥

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajne prace! Podoba mi się lekkość tego scrapa :)

    ReplyDelete
  3. pięknie tak delikatnie, lubie Twoje ekolinowe chlapania :)

    ReplyDelete
  4. I just love your style of scrapping!

    ReplyDelete