ScrapMap & ILS challenge!

Startujemy dziś z nowym wyzwaniem na Scrap Map! Mapka miesiąca we wrześniu sponsorowana jest nagrodami od I {lowe} SCRAP :) Zerknijcie na bloga po szczegóły! A ja prezentuję tu moją, trochę poodwracaną wersję :)

Our challenge blog - Scrap Map has a great sketch challange for you! Why so special? Because you can win amazing prizes sponsoring by I {lowe} SCRAP. Check on the blog! And here is my interpretation of the sketch :)




Ostatnio wciągnęłam się w wir robienia albumów.. w ciągu 2 dni zrobiłam ich cztery...:)

Lately, I made four wedding albums.. in two days :) 


Jeden z nich:
One of them:
 


A my byliśmy w poniedziałek na cudnym jesiennym spacerze... Było tak słonecznie, ciepło, kolorowo! Uwielbiam początki jesieni.. właściwie to uwielbiam całą jesień, z wszystkimi jej humorami :)

Last Monday was awesome :) We walked far away behind the city, looking for the autumn colors.. every year I fall in love with.. fall!








To by było na tyle na dziś :D Udanej środy!
And I think this is enough :D Have a good day!

6 comments:

  1. Wonderful layout!!!! It's amazing...and the mini so sweet!!!! :)

    ReplyDelete
  2. Magda, czy ja Ci kiedyś już mówiłam że ja Cię kocham? Jak tu do Ciebie wchodzę to mi po prostu... creative juices flowują, no! ;D dziękuję za inspirację :*

    ReplyDelete
  3. Aniaaaaa!!! Boże, dla takich słów warto WARTO poświęcać temu miejscu tyle czasu!! :) Dziękuję CI kochana :*

    ReplyDelete
  4. Jestem totalnie zakochana :* Piękny scrap, i zdjęcia ze spaceru. Kocham to bokeh w tle, i kolaże i ahhh :** rozmarzyłam się :)

    ReplyDelete
  5. wow I love your pictures and the color of fall!!

    ReplyDelete