GOSSAMER BLUE JULY KITS

Hi, it's July! Can you imagine how fast time goes by. Yesterday I was packing my albums for my workshop in Wroclaw next weekend and I found my December Memories album. So precious, so extremly happy I've made it!! I love that I can save my best memories in my albums and enjoy them later.. :) Anyway, here is a page I've made with Gossamer Blue July main kit. I love, love this alphabet from Crate Paper! And can you see how nicely my base matches the photo with all the 'wall' texture? I like this page a lot, I actually want to hang it on my wall ;)

Hej, mamy lipiec! Nie ogarniam trochę tego jak czas pędzi do przodu.. Wczoraj sprzątałam moje albumy i wybierałam co chcę ze sobą zabrać do Wrocławia na warsztaty i znalazłam mój grudniownik z 2013 roku. Taki cudowny, mój, jedyny, z najwspanialszymi wspomnieniami :) Tak się cieszę, że go zrobiłam!! Uwielbiam zamykać wspomnienia w albumach i cieszyć się nimi w kolejnych miesiącach.. :) A dzisiaj pokażę wam layout zrobiony z głównego kitu Gossamer Blue, który przywędrował z lipcowymi kitami! Widzicie ten kolorowy alfabet Crate Paper - totalnie zwariowałam na jego punkcie, jest cudny! I bardzo podoba mi się połączenie motywu bazy scrapa z murem na zdjęciu :) Lubię ten layout i pewnie niedługo zawiśnie na którejś ścianie ;)




     

4 comments: