INSTA WINTER - MINI ALBUM AND VIDEO

Hi all! I'm back after few amazing days in Madrid and I'll be sharing some photos soon (this city is just breathtaking!!!) but today I have something little and cute to show! Yes, I'm addicted to Instagram Made Easy albums from WRMK. They're my absolute favourite of all mini albums I've ever done. In this one I put inside my favourite Instagram photos I took in November-December. Hope you will enjoy my short video as well :)


Cześć! Wróciłam po kilku cudownych dniach w Madrycie i pewnie będę się chciała też tutaj podzielić kilkoma zdjęciami (Madryt jest zachwycający!!!) ale dzisiaj mam do pokazania coś słodkiego i małego! Tak, przyznaję, jestem uzależniona od tych Insta albumików WRMK. Ze wszystkich mini w mojej scrapowej przygodzie - te są moimi faworytami! W tym umieściłam moje ulubione Insta fotki (drukowane w Instadruk) robione w listopadzie i grudniu. Mam nadzieję, że spodoba wam się też krótki filmik :)










9 comments:

  1. Love this one!! :) Super cute!! I just ordered a coral album and think about doing a spring mini with it! :)

    ReplyDelete
  2. Stunning! I love your mini albums! May I ask what paper collections you used? And what gold dropper did you use on your cover page, etc? Love!!

    ReplyDelete
  3. Fabulous Magda! You have amazing style and I adore your video's. Thanks for sharing :)

    ReplyDelete
  4. Te albumy są stworzone dla Ciebie :)

    ReplyDelete
  5. Wow, I'm a new follower and I love your style

    ReplyDelete
  6. Madziu jestem zachwycona Twoim blogiem i wszystkimi pracami! Chciałam zapytać jaką muzykę wykorzystujesz jako podkład do filmików? Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!
    Iza

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam!!! Proste, nieprzeładowane i piękne. A z filmików zrobię playlistę i zapętlę, co by oglądać wciąż… :)

    ReplyDelete